vrijdag 22 april 2016

Bucket List #2

Afbeeldingsresultaat voor bucket list

Het is al weer meer dan een jaar geleden dat ik een artikel online gooide over mijn 'Bucket List'. Dus ik vond het wel weer hoog tijd worden om daar een deel twee van te maken. Want ik heb nog véél meer dingen op mijn 'Bucket List' staan die ik graag met jullie wil delen. Klik op de volgende link als je het eerste artikel over mijn 'Bucket List' wilt lezen. Bucket List #1


Een hooglander aaien

Ongeveer sinds de middelbare school heb ik een liefde gekregen voor hooglanders. Ik fietste elke dag langs een bos met een stuk land daarvoor en daar liepen bijna altijd hooglanders. Hooglanders zijn langharige koeien. Ik vond dat ze er zo zacht uitzagen. Dus sindsdien wil ik er één aaien. Mijn moeder zegt alleen dat hooglanders agressief kunnen zijn. Dus die heeft liever niet dat ik zomaar een hooglander aai. En dat snap ik heel goed. Maar ik ga ooit een 'tamme' hooglander vinden die ik wel mag aaien.

Afbeeldingsresultaat voor hooglander

Hoorn op paard plakken

Vroeger was ik heel erg fan van eenhoorns. Inmiddels is die liefde voor eenhoorns iets minder extreem maar het lijkt me nog steeds heel gaaf om een keer een echte eenhoorn te zien. Dus toen kwam ik met het idee om zelf een hoorn te maken van papier ofzo. En dan plak ik die op het hoofd van een paard of een pony. Dit had ik meer voor de grap bedacht. Maar een vriendin van me heeft een paard en ze zei laatst dat als ik zelf een hoorn maak. Dat ik hem dan op haar paard haar hoofd mag plakken. Dus die 'droom' om een echte eenhoorn te zien komt waarschijnlijk uit. 

Afbeeldingsresultaat voor eenhoorn

Waterskiën 

Een paar jaar geleden was ik op vakantie met een vriendin. En toen ben ik wezen waterskiën. Dat vond ik echt super leuk! Ik mocht echter alleen op een recht stuk omdat ik nog het nog nooit eerder had gedaan. Dus ik wil super graag een keer een hele route kunnen waterskiën. 

Afbeeldingsresultaat voor waterskien Bron

Huisdieren

Ik hou van dieren. Daarom lijkt het me super leuk om later huisdieren te hebben. Natuurlijk lijkt het me leuk om een (grote) hond of kat te hebben. Maar het lijkt me ook heel leuk om bijvoorbeeld kippen te hebben. Ook wil ik later graag een biggetje. Als ik daar tenminste genoeg ruimte voor heb. Want zulke dieren hebben veel ruimte nodig. Ik hou gewoon van boerderijdieren. Ze zien er zo lief uit! Het allerliefste start ik een hele kinderboerderij ;D


Dit was alweer het tweede artikel over mijn 'Bucket List'. Wat staat er op jullie 'Bucket List'?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen