woensdag 15 juli 2015

Mijn toekomst

Afbeeldingsresultaat voor future quote

Vandaag wil ik jullie graag vertellen over wat ik later graag wil en wat ik later van plan ben. Het is een beetje in de vorm van een tag want ik ga jullie eerst vertellen over wat ik wil als carrière, daarna wil ik vertellen over wat ik graag wil in de liefde en ten slotte vertel ik over mijn droomhuis. Dus lees snel verder als je daar benieuwd naar bent.

Carrière

Als je vaker artikelen van me leest weet je dat ik nu naar de 5e klas van de havo ga. Dat is mijn laatste jaar van de middelbare school. Daarna wil ik graag de pabo studeren. Dit is een opleiding om juf te worden. Ik wil graag de pabo studeren omdat ik graag met kinderen wil werken. Dit lijkt mij vrij logisch anders wil je denk ik geen juf worden. Ook lijkt dit beroep me heel leuk omdat je toch meer doet dan alleen maar lesgeven. Zo voed je die kinderen ook op, want ze zitten vijf dagen in de week bij jou. Natuurlijk moet je er dan ook voor die kinderen zijn want ze hebben het niet allemaal even makkelijk. Zo kan het zijn dat iemands ouders scheiden of dat het helemaal niet zo goed gaat met een kind. Ook lijkt juf zijn me leuk omdat het heel sociaal is. Je hebt contact met veel mensen.

 Bron

Huisje, boompje, beestje!

Hiermee bedoel ik of ik graag wil trouwen en of ik een gezinnetje wil. Het lijkt mij heel leuk om later te trouwen. Ik kijk vaak naar TLC en daardoor ga ik helemaal bedenken hoe ik wil dat mijn bruiloft er later uit komt te zien. Zo weet ik al wat voor trouwjurken ik mooi vind. Ik wil namelijk graag een jurk met een hartlijn. Hieronder laat ik een foto zien van wat mij een mooie trouwjurk lijkt,

 Bron

Verder weet ik nog niet zo goed waar ik zou willen trouwen. Zo lijkt een strand me mooi maar in een bos lijkt me ook heel mooi. Zoals je leest weet ik het dus nog niet goed hahah. Maar dat hoeft ook nog niet want als ik wil trouwen zal ik eerst toch echt ten huwelijk gevraagd moeten worden. 

 Bron

Ook lijkt het me leuk om later een gezinnetje te starten. Ik wil later graag een kind (of misschien wel meer). Ik wil ook graag een hond en misschien een knaagdier zoals bijvoorbeeld een rat of een konijn. Ik hou zelf vooral van grote honden zoals een Berner Sennen. 

 Bron

Mijn droomhuis

Ik wil later graag in een oude boerderij wonen. Ik woon nu in Drenthe en sommige oude boerderijen waar nu mensen in wonen zien er zo gezellig uit! Ik vind huizen met rieten daken heel mooi. Ook vind ik het mooi als er in een huis houten steunbalken zitten. Dit vind ik een huis een hele gezellige sfeer geven. Ik hou sowieso wel van houten details in huizen. Ook vind ik het mooi als een huis een open boven verdieping heeft. Daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld vanuit je woonkamer de deel van de eerste verdieping op kunt kijken. Of als je vanuit je slaapkamer de zolder kan zien. 

 Bron

Ook wil ik later graag een tuin. Ik hou van de natuur en dan moet ik natuurlijk wel een tuin hebben. Dit lijkt me ook wel fijn als ik later een hond heb. Ik zou denk ik nooit in een stad kunnen wonen. Alleen een paar jaar als student misschien. Dus ik ga lekker in een gezellig dorpje wonen. 

Dit waren de drie onderwerpen alweer. Ik zou het heel leuk vinden als jullie dit als een tag overnemen en ook een artikel schrijven over jouw droom carrière, liefdesleven en huis. Laat even een reactie achter als je dat gaat doen want dan wil ik het graag lezen. 

P.s. mijn blog is sinds kort te volgen op bloglovin dus ik zou het leuk vinden als jullie mijn blog daarop gaan volgen.

1 opmerking: